понеділок, 2 лютого 2015 р.

Графік онлайн-опитування педагогічних працівників



                                   Графік

проходження он-лайн опитування керівними і педагогічними кадрами, які будуть підвищувати кваліфікацію на курсах у комунальному закладі «Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського» у 2015 році

з/п

   Категорія педпрацівників

                   Тематика, проблематика курсів
Термін
проведення курсів
Термін
проходження он-лайн опитування
Назва структурного підрозділу, на сайті якого розміщений
он-лайн опитувальник
1
2
3
4
5
1
Керівники навчальних закладів
(директори шкіл, заступники директорів шкіл з навчально-виховної та науково-методичної роботи), які викладають математику, фізику, інформатику
Проблема: «Інформаційно-навчальне середовище як засіб формування творчої активності педагога. Оновлення змісту та методики викладання предметів природничо-математичного циклу у 5-11 класах»
12.01-30.01
22.12-24.12
Обласний навчально-методичний центр освітнього менеджменту та координації діяльності методичних служб

2
Учителі української мови і літератури
Проблема: «Інформаційно-комунікаційні технології на уроках української мови і літератури (за програмою Intel ® «Навчання для майбутнього» (версія 10.1)»
12.01-30.01
22.12-24.12
Науково-методична лабораторія гуманітарно-естетичних дисциплін

3
Учителі географії, які викладають біологію, екологію та природознавство
Проблема: «Компетентнісний підхід до викладання предметів освітньої галузі «Природознавство» в процесі реалізації нового Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти»
12.01-30.01
22.12-24.12
Науково-методична лабораторія природничо-математичних дисциплін

4
Учителі хімії, які викладають біологію, екологію, природознавство
Проблема: «Реалізація Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти освітньої галузі «Природознавство»
12.01-30.01
22.12-24.12
Науково-методична лабораторія природничо-математичних дисциплін

5
Учителі, які викладають предмети «Захист Вітчизни» (для юнаків) та «Фізична культура»
Проблема: «Дидактичні засади сучасного уроку захисту Вітчизни та фізичної культури»
12.01-30.01
22.12-24.12
Науково-методична лабораторія фізичної культури, спорту і захисту Вітчизни

6
Учителі початкових класів
Проблема: «Шляхи реалізації особистісно орієнтованого підходу до навчання учнів у початкових класах»
12.01-30.01
22.12-24.12
Кафедра дошкільної та початкової освіти
7
Завідувачі (директори), методисти методичних кабінетів (центрів) відділів, управлінь освіти райдержадміністрацій, міських рад
Проблема: «Інноваційні підходи до формування конкурентноспроможного педагога в умовах глобалізації інформаційного простору»
02.02-13.02
19.01-21.01
Обласний навчально-методичний центр освітнього менеджменту та координації діяльності методичних служб

8
Учителі англійської мови
Проблема: «Компетентнісно-діяльнісна парадигма навчання іншомовного спілкування»
02.02-13.02
19.01-21.01
Науково-методична лабораторія іноземних мов та міжнародних освітніх обмінів

9
Учителі трудового навчання (обслуговуючі види праці)
Проблема: «Актуальні питання методики підготовки та проведення уроку трудового навчання. Особливості навчання сучасних технік обробки матеріалів»
02.02-13.02
19.01-21.01
Науково-методична лабораторія економіко-технологічних дисциплін

10
Керівники хореографічних гуртків і колективів шкіл, позашкільних закладів та вчителі хореографії
Проблема: «Формування ціннісних орієнтацій школярів засобами хореографічного мистецтва»
02.02-13.02
19.01-21.01
Науково-методична лабораторія виховної роботи і формування культури здоров’я

11
Учителі-логопеди загальноосвітніх навчальних закладів, спеціальних шкіл, шкіл-інтернатів, загальноосвітніх шкіл-інтернатів, дошкільних навчальних закладів, дитячих будинків, завідувачі логопедичних пунктів
Проблема: «Організаційно-педагогічні умови діяльності логопеда»
02.02-13.02
19.01-21.01
Кафедра педагогіки, психології і корекційної освіти
12
Учителі початкових класів
Проблема: «Диференційований підхід до навчання молодших школярів»
02.02-20.02
19.01-21.01
Кафедра дошкільної та початкової освіти
13
Учителі української мови і літератури
Проблема: «Компетентнісний підхід до викладання предметів освітньої галузі «Мови і літератури» в процесі реалізації Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти»
16.02-27.02
02.02-04.02
Науково-методична лабораторія гуманітарно-естетичних дисциплін

14
Учителі англійської мови
Проблема: «Ефективні форми навчання та педагогічні технології вивчення іноземної мови в загальноосвітньому навчальному закладі»
16.02-27.02
02.02-04.02
Науково-методична лабораторія іноземних мов та міжнародних освітніх обмінів
15
Керівники гуртків туристсько-краєзнавчого профілю навчальних закладів
Проблема: «Інноваційні підходи до формування базових компетентностей вихованців гуртків»
16.02-27.02
02.02-04.02
Науково-методична лабораторія виховної роботи і формування культури здоров’я
16
Вихователі дошкільних навчальних закладів
Проблема: «Сучасне предметно-розвивальне середовище як умова повноцінного розвитку дітей дошкільного віку»
16.02-27.02
02.02-04.02
Кафедра дошкільної та початкової освіти
17
Керівники навчальних закладів
(директори шкіл, заступники директорів з навчально-виховної та науково-методичної роботи), які викладають українську мову та літературу, світову літературу та російську мову
Проблема: «Лідерство у прийнятті управлінських рішень: компетенції і компетентності керівника навчального закладу. Компетентнісний підхід до викладання філологічних дисциплін»
02.03-20.03
16.02-18.02
Обласний навчально-методичний центр освітнього менеджменту та координації діяльності методичних служб

18
Учителі, які викладають українську мову і літературу, світову літературу та російську мову
Проблема: «Реалізація змістових ліній Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти на уроках української та світової літератур, української та російської мов»
02.03-20.03
16.02-18.02
Науково-методична лабораторія гуманітарно-естетичних дисциплін

19
Учителі, які викладають інформатику і математику
Проблема: «Педагогічні особливості організації навчально-дослідницької діяльності учнів за програмою Intel ® «Навчання для майбутнього» (версія 10.1)»
02.03-20.03
16.02-18.02
Науково-методична лабораторія інформатики та інформаційних технологій навчання

20
Учителі біології, які викладають хімію, екологію та природознавство
Проблема: «Реалізація міжпредметних зв’язків під час викладання природничих дисциплін»
02.03-20.03
16.02-18.02
Науково-методична лабораторія природничо-математичних дисциплін
21
Учителі фізики, математики, астрономії та природознавства
Проблема: «Використання міжпредметних зв’язків у системі викладання предметів фізико-математичного циклу»
02.03-20.03
16.02-18.02
Науково-методична лабораторія природничо-математичних дисциплін
22
Учителі початкових класів
Проблема: «Формування та розвиток ключових і предметних компетентностей молодших школярів у процесі реалізації Державного стандарту початкової загальної освіти»
02.03-20.03
16.02-18.02
Кафедра дошкільної та початкової освіти
23
Завідувачі (директори), методисти методичних кабінетів (центрів) відділів, управлінь освіти райдержадміністрацій, міських рад
Проблема: «Інноваційні підходи до формування конкурентноспроможного педагога в умовах глобалізації інформаційного простору»
30.03-10.04
16.03-18.03
Обласний навчально-методичний центр освітнього менеджменту та координації діяльності методичних служб
24
Учителі світової літератури, інтегрованого курсу «Література» та російської мови
Проблема: «Навчально-методичне забезпечення та інформаційно-технологічний супровід викладання світової літератури та російської мови»
30.03-10.04
16.03-18.03
Науково-методична лабораторія гуманітарно-естетичних дисциплін

25
Учителі англійської мови
Проблема: «Диференціація та індивідуалізація процесу навчання іноземної мови»
30.03-10.04
16.03-18.03
Науково-методична лабораторія іноземних мов та міжнародних освітніх обмінів
26
Вихователі-методисти дошкільних навчальних закладів
Проблема: «Особливості професійної підготовки вихователів-методистів дошкільних навчальних закладів до реалізації Базового компонента дошкільної освіти»
30.03-10.04
16.03-18.03
Кафедра дошкільної та початкової освіти.
27
Завідувачі дошкільних навчальних закладів
Проблема: «Педагогічні інноваційні технології в сучасній дошкільній освіті: здобутки та перспективи»
30.03-10.04
16.03-18.03
Кафедра дошкільної та початкової освіти
28
Практичні психологи
Проблема: «Організаційні та методичні засади удосконалення професійної діяльності практичного психолога»
30.03-10.04
16.03-18.03
Обласний навчально-методичний центр психологічної служби системи освіти
29
Керівники навчальних закладів (директори шкіл, заступники директорів з навчально-виховної та науково-методичної роботи), які викладають природничі дисципліни (географія, хімія, біологія, природознавство)
Проблема: «Компетентнісний підхід до викладання предметів освітньої галузі «Природознавство». Організаційно-педагогічні засади розвитку загальноосвітнього навчального закладу»
30.03-17.04
16.03-18.03
Обласний навчально-методичний центр освітнього менеджменту та координації діяльності методичних служб

30
Учителі української мови і літератури
Проблема: «Реалізація компаративної змістової лінії Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти: основи теорії і практики»
14.04-24.04
30.03-01.04
Науково-методична лабораторія гуманітарно-естетичних дисциплін
31
Учителі математики
Проблема: «Організаційно-методичний супровід викладання математики в класах з поглибленим вивченням предмета. Робота зі здібними та обдарованими учнями»
14.04-24.04
30.03-01.04
Науково-методична лабораторія природничо-математичних дисциплін
32
Учителі інформатики початкової та основної школи
Проблема: «Науково-методичні засади реалізації курсу інформатики за новими Державними стандартами початкової загальної освіти та базової і повної загальної середньої освіти»
14.04-24.04
30.03-01.04
Науково-методична лабораторія інформатики та інформаційних технологій навчання
33
Учителі англійської мови
Проблема: «Комплексна реалізація діяльнісного, комунікативного та соціокультурного підходів до вивчення іноземної мови»
14.04-24.04
30.03-01.04
Науково-методична лабораторія іноземних мов та міжнародних освітніх обмінів
34
Учителі музичного мистецтва, які викладають предмети освітньої галузі «Мистецтво» (музичне мистецтво, мистецтво, художня культура)
Проблема: «Інноваційні освітні технології викладання предметів освітньої галузі «Мистецтво» в процесі реалізації Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти»
14.04-24.04
30.03-01.04
Науково-методична лабораторія гуманітарно-естетичних дисциплін

35
Вихователі спеціальних шкіл, шкіл-інтернатів, дитячих будинків, центрів соціально-психологічної реабілітації та дитячих будинків сімейного типу, чергові з режиму шкіл соціальної реабілітації
Проблема: «Теоретико-методологічні основи виховання творчої особистості школяра»
14.04-24.04
30.03-01.04
Кафедра педагогіки, психології і корекційної освіти
36
Учителі історії, які викладають предмети освітньої галузі «Суспільствознавство»
Проблема: «Науково-методичне забезпечення  предметів освітньої галузі «Суспільствознавство» в контексті профілізації старшої школи»
20.04-30.04
06.04-08.04
Науково-методична лабораторія суспільствознавчих дисциплін
37
Керівники навчальних закладів (директори шкіл, заступники директорів з навчально-виховної та науково-методичної роботи)
Проблема: «Контрольно-аналітичне управління соціально-педагогічними системами»
05.05-15.05
20.04-22.04
Обласний навчально-методичний центр освітнього менеджменту та координації діяльності методичних служб
38
Учителі фізики, астрономії та природознавства
Проблема: «Упровадження інноваційних технологій і методів викладання фізики, астрономії та природознавства»
05.05-15.05
20.04-22.04
Науково-методична лабораторія природничо-математичних дисциплін
39
Учителі фізичної культури
Проблема: «Шляхи удосконалення фахової компетентності вчителя в контексті впровадження Державних стандартів початкової загальної освіти, базової і повної загальної середньої освіти освітньої галузі «Здоров’я і фізична культура»
05.05-15.05
20.04-22.04
Науково-методична лабораторія фізичної культури, спорту і захисту Вітчизни

40
Керівники гуртків декоративно-прикладного мистецтва
Проблема: «Інноваційні підходи до формування базових компетентностей вихованців у гуртках декоративно-прикладного мистецтва»
05.05-15.05
20.04-22.04
Науково-методична лабораторія виховної роботи і формування культури здоров’я
41
Учителі початкових класів
Проблема: «Створення розвивального середовища на уроках в початковій школі»
05.05-22.05
20.04-22.04
Кафедра дошкільної і початкової освіти
42
Учителі географії та природознавства
Проблема: «Сучасний урок географії та природознавства в контексті компетентнісного навчання»
18.05-29.05
04.05-06.05
Науково-методична лабораторія природничо-математичних дисциплін
43
Учителі трудового навчання (обслуговуючі види праці)
Проблема: «Актуальні питання методики підготовки та проведення уроку трудового навчання. Особливості навчання сучасних технік обробки матеріалів»
18.05-29.05
04.05-06.05
Науково-методична лабораторія економіко-технологічних дисциплін
44
Вихователі дошкільних навчальних закладів 
Проблема: «Професійна компетентність суб’єктів освітнього простору дошкільного навчального закладу: проблеми та шляхи їх вирішення»
18.05-29.05
04.05-06.05
Кафедра дошкільної та початкової освіти
45
Бібліотекарі навчальних закладів
Проблема: «Теоретичні і практичні аспекти  становлення і розвитку бібліотеки як інформаційного центру навчального закладу»
18.05-29.05
04.05-06.05
Науково-методична лабораторія виховної роботи і формування культури здоров’я
46
Учителі початкових класів
Проблема: «Особливості роботи вчителя в умовах реалізації Державного стандарту початкової загальної освіти»
25.05-12.06
11.05-13.05
Кафедра дошкільної та початкової освіти
47
Учителі образотворчого мистецтва, художньої культури та керівники гуртків навчальних закладів
Проблема: «Особливості реалізації програм предметів «Образотворче мистецтво»,  «Мистецтво», «Художня культура» та розвиток творчих здібностей учнів у гуртковій роботі»
02.06-12.06
18.05-20.05
Кафедра дошкільної і початкової освіти
48
Вихователі дошкільних навчальних закладів
Проблема: «Організаційно-педагогічні умови інклюзивного навчання і виховання дошкільників»
02.06-12.06
18.05-20.05
Кафедра дошкільної та початкової освіти
49
Вихователі груп продовженого дня загальноосвітніх навчальних закладів 
Проблема: «Розвиток творчих здібностей школярів у процесі реалізації проектної технології»
02.06-12.06
18.05-20.05
Науково-методична лабораторія з інклюзивного та інтегрованого навчання
50
Учителі-дефектологи спеціальних та загальноосвітніх шкіл-інтернатів, спеціальних шкіл
Проблема: «Формування базових компетентностей у вихованців спеціальних навчальних закладів»
02.06-12.06
18.05-20.05
Кафедра педагогіки, психології та корекційної освіти
51
Заступники директорів шкіл з виховної роботи, педагоги-організатори
Проблема: «Розвиток виховної системи навчального закладу в контексті формування ціннісних орієнтацій особистості»
15.06-26.06
01.06-03.06
Науково-методична лабораторія виховної роботи і формування культури здоров’я
52
Учителі світової літератури, інтегрованого курсу «Література» та російської мови
Проблема: «Навчально-методичне забезпечення та інформаційно-технологічний супровід викладання світової літератури і російської мови»
15.06-26.06

01.06-03.06
Науково-методична лабораторія гуманітарно-естетичних дисциплін
53
Учителі математики
Проблема: «Інноваційні підходи до навчання математики та можливості їх реалізації»
15.06-26.06
01.06-03.06
Науково-методична лабораторія природничо-математичних дисциплін
54
Учителі історії, правознавства, які викладають предмети освітньої галузі «Суспільствознавство»
Проблема: «Шляхи удосконалення фахової компетентності вчителя в умовах реалізації Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти освітньої галузі «Суспільствознавство»
15.06-26.06
01.06-03.06
Науково-методична лабораторія суспільствознавчих дисциплін
55
Керівники гуртків музичного профілю, концертмейстери, акомпаніатори шкіл, дитячо-юнацьких центрів, позашкільних навчальних закладів
Проблема: «Практична реалізація компетентнісного підходу до розвитку музичної освіти»
15.06-26.06
01.06-03.06
Науково-методична лабораторія гуманітарно-естетичних дисциплін

56
Музичні керівники дошкільних навчальних закладів
Проблема: «Розвиток художньо-естетичної культури дітей дошкільного віку засобами мистецтва»
15.06-26.06
01.06-03.06
Кафедра дошкільної та початкової освіти
57
Вихователі дошкільних навчальних закладів
Проблема: «Сучасне предметно-розвивальне середовище як умова повноцінного розвитку дошкільників»
15.06-26.06
01.06-03.06
Кафедра дошкільної та початкової освіти
58
Учителі трудового навчання (технічні види праці)
Проблема: «Актуальні питання методики підготовки та проведення уроку трудового навчання. Особливості навчання сучасних технік обробки матеріалів»
10.08-21.08
27.07-29.07
Науково-методична лабораторія економіко-технологічних дисциплін

59
Учителі фізичної культури, керівники гуртків спортивного профілю
Проблема: «Особливості викладання фізичної культури на основі нової Державної програми «Фізична культура»
10.08-21.08
27.07-29.07
Науково-методична лабораторія фізичної культури, спорту і захисту Вітчизни
60
Учителі, які викладають предмет «Основи здоров’я» в 1-9 класах, безпеку життєдіяльності, та педагоги-тренери, які впроваджують превентивні проекти в навчальних закладах
Проблема: «Комплексна реалізація діяльнісного та компетентнісного підходів до впровадження стандартів якості превентивної освіти»
10.08-21.08
27.07-29.07
Науково-методична лабораторія основ здоров’я, безпеки життєдіяльності та охорони праці

61
Учителі загальноосвітніх навчальних закладів, які навчають учнів з особливими освітніми потребами
Проблема: «Реалізація особистісно зорієнтованого підходу до навчання дітей з особливими освітніми потребами»
10.08-21.08
27.07-29.07
Науково-методична лабораторія з інклюзивного та інтегрованого навчання

62
Вихователі загальноосвітніх шкіл-інтернатів
Проблема: «Теоретико-методологічні основи виховання творчої особистості школяра»
10.08-21.08

27.07-29.07
Науково-методична лабораторія з інклюзивного та інтегрованого навчання
63
Майстри виробничого навчання та вчителі міжшкільних навчально-виробничих комбінатів, які викладають предмети технологічного профілю в старшій школі
Проблема: «Особливості викладання технологічних дисциплін у контексті компетентнісного начання»
31.08-11.09
17.08-19.08
Науково-методична лабораторія економіко-технологічних дисциплін

64
Вихователі дошкільних навчальних закладів
Проблема: «Організаційно-методичні засади навчально-виховної роботи в різновіковій групі дошкільників»
31.08-11.09
17.08-19.08
Кафедра дошкільної та початкової освіти
65
Учителі математики
Проблема: «Сучасний урок математики в контексті компетентнісного підходу до навчання»
07.09-18.09
24.08-26.08
Науково-методична лабораторія природничо-математичних дисциплін
66
Учителі початкових класів
Проблема: «Компетентнісний підхід до викладання предметів початкової школи»
07.09-25.09
24.08-26.08
Кафедра дошкільної та початкової освіти
67
Керівники навчальних закладів (директори шкіл, заступники директорів з навчально-виховної та науково-методичної роботи)
Проблема: «Управління інноваційними процесами освітнього середовища навчального закладу»
14.09-25.09
31.08-02.09
Обласний навчально-методичний центр освітнього менеджменту та координації діяльності методичних служб
68
Учителі англійської мови
Проблема: «Комплексна реалізація діяльнісного, комунікативного та соціокультурного підходів до вивчення іноземної мови»
14.09-25.09
31.08-02.09
Науково-методична лабораторія іноземних мов та міжнародних освітніх обмінів
69
Учителі української мови і літератури
Проблема: «Оновлення змісту уроку української мови і літератури»
21.09-02.10
07.09-09.09
Науково-методична лабораторія гуманітарно-естетичних дисциплін
70
Викладачі (учителі) інформатики закладів професійно-технічної освіти
Проблема: «Педагогічні особливості організації проектної діяльності учнів за програмою Intel ® «Навчання для майбутнього» (версія 10.1)»
28.09-16.10

14.09-16.09
Науково-методична лабораторія інформатики та інформаційних технологій навчання
71
Учителі, які викладають предмети освітньої галузі «Природознавство» (географія, біологія, хімія, екологія, природознавство)
Проблема: «Реалізація можливостей міжпредметних зв’язків під час викладання природничих дисциплін»
28.09-16.10
14.09-16.09
Науково-методична лабораторія природничо-математичних дисциплін
.
72
Учителі математики, фізики, астрономії, природознавства
Проблема: «Реалізація міжпредметних зв’язків під час викладання предметів фізико-математичного циклу»
28.09-16.10
14.09-16.09
Науково-методична лабораторія природничо-математичних дисциплін
73
Учителі початкових класів
Проблема: «Компетентнісний підхід до викладання предметів початкової школи»
28.09-16.10
14.09-16.09
Кафедра дошкільної та початкової освіти
74
Учителі світової літератури, інтегрованого курсу «Література» та російської мови
Проблема: «Модернізація освіти на основі нових державних програм світової літератури та російської мови»
05.10-16.10
21.09-23.09
Науково-методична лабораторія гуманітарно-естетичних дисциплін
75
Учителі, які викладають предмети освітньої галузі «Мистецтво» (музичне мистецтво, мистецтво, художня культура), керівники гуртків музичного профілю, концертмейстери, акомпаніатори навчальних закладів
Проблема: «Практична реалізація компетентнісного підходу до розвитку музичної освіти»
05.10-16.10
21.09-23.09
Науково-методична лабораторія гуманітарно-естетичних дисциплін

76
Новопризначені керівники навчальних закладів, директори та заступники директорів шкіл, які мають стаж роботи на цій посаді до трьох років, резерв на ці посади
Проблема: «Управління школою за результатами: критерії і методика оцінки діяльності навчального закладу»
19.10-30.10
05.10-07.10
Обласний навчально-методичний центр освітнього менеджменту та координації діяльності методичних служб
77
Учителі української мови і літератури
Проблема: «Компетентнісний підхід до викладання предметів освітньої галузі «Мови і літератури» в процесі реалізації Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти»
19.10-30.10
05.10-07.10
Науково-методична лабораторія гуманітарно-естетичних дисциплін
78
Учителі історії, правознавства, які викладають предмети освітньої галузі «Суспільствознавство»
Проблема: «Інноваційні підходи до формування предметних компетентностей на уроках історії, правознавства та суспільствознавчих дисциплін»
19.10-30.10
05.10-07.10
Науково-методична лабораторія суспільствознавчих дисциплін
79
Вихователі груп продовженого дня загальноосвітніх навчальних закладів 
Проблема: «Розвиток творчих здібностей школярів у процесі реалізації проектної технології»
19.10-30.10
05.10-07.10
Науково-методична лабораторія з інклюзивного та інтегрованого навчання
80
Вихователі дошкільних навчальних закладів
Проблема: «Сучасне предметно-розвивальне середовище як умова повноцінного розвитку дошкільників»
19.10-30.10
05.10-07.10
Кафедра дошкільної та початкової освіти
81
Педагоги-організатори навчальних закладів
Проблема: «Упровадження інтерактивних технологій виховання в систему життєдіяльності учнівського колективу»
19.10-30.10
05.10-07.10
Науково-методична лабораторія виховної роботи і формування культури здоров’я
82
Керівники, методисти позашкільних навчальних закладів
Проблема: «Формування базових компетентностей вихованців позашкільних навчальних закладів»
02.11-13.11
19.10-21.10
Науково-методична лабораторія виховної роботи і формування культури здоров’я
83
Учителі географії, природознавства та економіки
Проблема: «Методично-технологічні засади використання інформаційно-комунікаційних технологій у роботі вчителя»
02.11-13.11
19.10-21.10
Науково-методична лабораторія природничо-математичних дисциплін
84
Учителі німецької мови
Проблема: «Стратегічні напрямки розвитку шкільної іншомовної освіти»
02.11-13.11
19.10-21.10
Науково-методична лабораторія іноземних мов та міжнародних освітніх обмінів
85
Керівники навчальних закладів,
які викладають у початкових класах
Проблема: «Наступність в управлінні як умова підвищення продуктивності освітнього процесу в школі»
02.11-20.11
19.10-21.10
Обласний навчально-методичний центр освітнього менеджменту та координації діяльності методичних служб
86
Учителі, які викладають предмети «Захист Вітчизни» (для юнаків) та «Фізична культура»
Проблема: «Дидактичні засади сучасного уроку захисту Вітчизни та фізичної культури»
02.11-20.11
19.10-21.10
Науково-методична лабораторія фізичної культури, спорту і захисту Вітчизни
87
Учителі початкових класів
Проблема: «Інноваційні підходи до формування ключових, предметних та міжпредметних компетентностей молодших школярів»
02.11-20.11
19.10-21.10
Кафедра дошкільної та початкової освіти
88
Заступники директорів шкіл з виховної роботи
Проблема: «Розвиток виховної системи навчального закладу в контексті формування ціннісних орієнтацій особистості»
16.11-27.11
02.11-04.11
Науково-методична лабораторія виховної роботи і формування культури здоров’я
89
Учителі, які викладають інформатику в початковій та старшій школі і не мають фахової освіти
Проблема: «Науково-методичні засади реалізації курсу інформатики за новими Державними стандартами початкової загальної освіти та базової і повної загальної середньої освіти»
16.11-27.11
02.11-04.11
Науково-методична лабораторія інформатики та інформаційних технологій навчання

90
Учителі фізики, астрономії, природознавства
Проблема: «Активні методи навчання фізики учнів загальноосвітніх навчальних закладів»
16.11-27.11
02.11-04.11
Науково-методична лабораторія природничо-математичних дисциплін
91
Завідувачі дошкільних навчальних закладів
Проблема: «Педагогічні інноваційні технології у сучасній дошкільній освіті: здобутки та перспективи»
23.11-04.12
09.11-11.11
Кафедра дошкільної та початкової освіти
92
Учителі української мови і літератури
Проблема: «Самоосвітні засади удосконалення професійної компетентності вчителя в умовах інформаційного суспільства»
23.11-04.12
09.11-11.11
Науково-методична лабораторія гуманітарно-естетичних дисциплін
93
Учителі історії, які викладають предмети освітньої галузі «Суспільствознавство»
Проблема: «Сучасний урок. Формування предметних компетентностей учнів у процесі викладання предметів освітньої галузі «Суспільствознавство»
23.11-04.12
09.11-11.11
Науково-методична лабораторія суспільствознавчих дисциплін
94
Учителі біології, екології та природознавства
Проблема: «Мотивація пізнавальної активності учнів як засіб підвищення ефективності навчально-виховного процесу»
30.11-11.12
16.11-18.11
Науково-методична лабораторія природничо-математичних дисциплін
95
Учителі математики
Проблема: «Компетентнісний підхід до викладання математики в процесі реалізації Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти»
30.11-11.12
16.11-18.11
Науково-методична лабораторія природничо-математичних дисциплін
96
Практичні психологи та соціальні педагоги
Проблема: «Інноваційні підходи до організації соціально-психологічного супроводу навчально-виховного процесу»
30.11-11.12
16.11-18.11
Обласний навчально-методичний центр психологічної служби системи освіти
97
Керівники гуртків соціально-реабілітаційного та гуманітарного напрямів (КВК, інтелектуальні  ігри, євроклуби,
клуби громадянського спрямування, дитячі парламенти, театральні гуртки)
Проблема: «Формування ціннісних орієнтацій особистості як основа її життєвої позиції та розвитку громадянського суспільства»
07.12-18.12
23.11-25.11
Науково-методична лабораторія виховної роботи і формування культури здоров’я

98
Учителі фізичної культури
Проблема: «Особливості організації начально-виховного процесу зі спортивно обдарованими учнями»
07.12-18.12
23.11-25.11
Науково-методична лабораторія фізичної культури, спорту і захисту Вітчизни
99
Вихователі дошкільних навчальних закладів
Проблема: «Організаційно-методичні засади навчально-виховної роботи в різновіковій групі дітей дошкільного віку»
07.12-18.12
23.11-25.11
Кафедра дошкільної та початкової освіти
100
Учителі світової літератури, інтегрованого курсу «Література» та російської мови
Проблема: «Модернізація освіти на основі нових державних програм світової літератури та російської мови»
14.12-25.12
30.11-02.12
Науково-методична лабораторія гуманітарно-естетичних дисциплін
101
Вихователі спеціальних шкіл, шкіл-інтернатів, дитячих будинків, центрів соціально-психологічної реабілітації та дитячих будинків сімейного типу, чергові з режиму шкіл соціальної реабілітації
Проблема: «Теоретико-методологічні основи виховання творчої особистості школяра»
14.12-25.12
30.11-02.12
Кафедра педагогіки, психології і корекційної освіти

Немає коментарів:

Дописати коментар

   Інформація для громадян України, які проживають на тимчасово окупованих територіях Автономної республіки Крим, м. Севастополя, Донецької ...