Графік
проходження он-лайн
опитування керівними і педагогічними кадрами, які будуть
підвищувати кваліфікацію на курсах у комунальному закладі «Кіровоградський
обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя
Сухомлинського» у 2015 році
№
з/п
|
Категорія педпрацівників
Тематика, проблематика
курсів
|
Термін
проведення курсів
|
Термін
проходження он-лайн опитування
|
Назва структурного підрозділу, на сайті якого розміщений
он-лайн опитувальник
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
1
|
Керівники навчальних закладів
(директори шкіл, заступники директорів шкіл з навчально-виховної та
науково-методичної роботи), які викладають математику, фізику, інформатику
Проблема: «Інформаційно-навчальне середовище як засіб
формування творчої активності педагога. Оновлення змісту та методики
викладання предметів природничо-математичного циклу у 5-11 класах»
|
12.01-30.01
|
22.12-24.12
|
Обласний навчально-методичний центр освітнього
менеджменту та координації діяльності методичних служб
|
2
|
Учителі української мови і літератури
Проблема: «Інформаційно-комунікаційні
технології на уроках української мови і літератури (за програмою Intel ® «Навчання для
майбутнього» (версія 10.1)»
|
12.01-30.01
|
22.12-24.12
|
Науково-методична лабораторія гуманітарно-естетичних
дисциплін
|
3
|
Учителі географії, які викладають біологію, екологію та
природознавство
Проблема: «Компетентнісний підхід до викладання предметів
освітньої галузі «Природознавство» в процесі реалізації нового Державного
стандарту базової і повної загальної середньої освіти»
|
12.01-30.01
|
22.12-24.12
|
Науково-методична лабораторія природничо-математичних
дисциплін
|
4
|
Учителі хімії, які викладають біологію, екологію, природознавство
Проблема: «Реалізація Державного стандарту базової і повної
загальної середньої освіти освітньої галузі «Природознавство»
|
12.01-30.01
|
22.12-24.12
|
Науково-методична лабораторія природничо-математичних
дисциплін
|
5
|
Учителі, які викладають предмети «Захист Вітчизни» (для юнаків) та
«Фізична культура»
Проблема: «Дидактичні засади сучасного уроку захисту
Вітчизни та фізичної культури»
|
12.01-30.01
|
22.12-24.12
|
Науково-методична лабораторія фізичної культури, спорту і
захисту Вітчизни
|
6
|
Учителі початкових класів
Проблема: «Шляхи реалізації особистісно орієнтованого
підходу до навчання учнів у початкових класах»
|
12.01-30.01
|
22.12-24.12
|
Кафедра дошкільної та початкової освіти
|
7
|
Завідувачі (директори), методисти методичних кабінетів (центрів)
відділів, управлінь освіти райдержадміністрацій, міських рад
Проблема: «Інноваційні підходи до формування
конкурентноспроможного педагога в умовах глобалізації інформаційного
простору»
|
02.02-13.02
|
19.01-21.01
|
Обласний навчально-методичний центр освітнього
менеджменту та координації діяльності методичних служб
|
8
|
Учителі англійської мови
Проблема: «Компетентнісно-діяльнісна парадигма навчання
іншомовного спілкування»
|
02.02-13.02
|
19.01-21.01
|
Науково-методична лабораторія іноземних мов та
міжнародних освітніх обмінів
|
9
|
Учителі трудового навчання (обслуговуючі види праці)
Проблема: «Актуальні питання методики підготовки та
проведення уроку трудового навчання. Особливості навчання сучасних технік
обробки матеріалів»
|
02.02-13.02
|
19.01-21.01
|
Науково-методична лабораторія економіко-технологічних
дисциплін
|
10
|
Керівники хореографічних гуртків і колективів шкіл, позашкільних
закладів та вчителі хореографії
Проблема: «Формування ціннісних орієнтацій школярів засобами
хореографічного мистецтва»
|
02.02-13.02
|
19.01-21.01
|
Науково-методична лабораторія виховної роботи і
формування культури здоров’я
|
11
|
Учителі-логопеди загальноосвітніх навчальних закладів, спеціальних
шкіл, шкіл-інтернатів, загальноосвітніх шкіл-інтернатів, дошкільних
навчальних закладів, дитячих будинків, завідувачі логопедичних пунктів
Проблема: «Організаційно-педагогічні умови діяльності
логопеда»
|
02.02-13.02
|
19.01-21.01
|
Кафедра педагогіки, психології і корекційної освіти
|
12
|
Учителі початкових класів
Проблема: «Диференційований підхід до навчання молодших
школярів»
|
02.02-20.02
|
19.01-21.01
|
Кафедра дошкільної та початкової освіти
|
13
|
Учителі української
мови і літератури
Проблема: «Компетентнісний підхід до викладання предметів
освітньої галузі «Мови і літератури» в процесі реалізації Державного
стандарту базової і повної загальної середньої освіти»
|
16.02-27.02
|
02.02-04.02
|
Науково-методична лабораторія гуманітарно-естетичних
дисциплін
|
14
|
Учителі англійської мови
Проблема: «Ефективні форми навчання та педагогічні
технології вивчення іноземної мови в загальноосвітньому навчальному закладі»
|
16.02-27.02
|
02.02-04.02
|
Науково-методична лабораторія іноземних мов та
міжнародних освітніх обмінів
|
15
|
Керівники гуртків туристсько-краєзнавчого профілю навчальних закладів
Проблема: «Інноваційні підходи до формування базових
компетентностей вихованців гуртків»
|
16.02-27.02
|
02.02-04.02
|
Науково-методична лабораторія виховної роботи і
формування культури здоров’я
|
16
|
Вихователі дошкільних навчальних закладів
Проблема: «Сучасне предметно-розвивальне середовище як умова
повноцінного розвитку дітей дошкільного віку»
|
16.02-27.02
|
02.02-04.02
|
Кафедра дошкільної та початкової освіти
|
17
|
Керівники навчальних закладів
(директори шкіл, заступники директорів з навчально-виховної та
науково-методичної роботи), які викладають українську мову та літературу, світову
літературу та російську мову
Проблема: «Лідерство у прийнятті управлінських рішень:
компетенції і компетентності керівника навчального закладу. Компетентнісний
підхід до викладання філологічних дисциплін»
|
02.03-20.03
|
16.02-18.02
|
Обласний навчально-методичний центр освітнього
менеджменту та координації діяльності методичних служб
|
18
|
Учителі, які викладають українську мову і літературу, світову
літературу та російську мову
Проблема: «Реалізація змістових ліній Державного стандарту
базової і повної загальної середньої освіти на уроках української та світової
літератур, української та російської мов»
|
02.03-20.03
|
16.02-18.02
|
Науково-методична лабораторія гуманітарно-естетичних
дисциплін
|
19
|
Учителі, які викладають інформатику і математику
Проблема: «Педагогічні особливості організації
навчально-дослідницької діяльності учнів за програмою Intel ® «Навчання для
майбутнього» (версія 10.1)»
|
02.03-20.03
|
16.02-18.02
|
Науково-методична лабораторія інформатики та
інформаційних технологій навчання
|
20
|
Учителі біології, які викладають хімію, екологію та природознавство
Проблема: «Реалізація міжпредметних зв’язків під час
викладання природничих дисциплін»
|
02.03-20.03
|
16.02-18.02
|
Науково-методична лабораторія природничо-математичних
дисциплін
|
21
|
Учителі фізики, математики, астрономії та природознавства
Проблема: «Використання міжпредметних зв’язків у системі
викладання предметів фізико-математичного циклу»
|
02.03-20.03
|
16.02-18.02
|
Науково-методична лабораторія природничо-математичних
дисциплін
|
22
|
Учителі початкових класів
Проблема: «Формування та розвиток ключових і предметних
компетентностей молодших школярів у процесі реалізації Державного стандарту
початкової загальної освіти»
|
02.03-20.03
|
16.02-18.02
|
Кафедра дошкільної та початкової освіти
|
23
|
Завідувачі (директори), методисти методичних кабінетів (центрів)
відділів, управлінь освіти райдержадміністрацій, міських рад
Проблема: «Інноваційні підходи до формування
конкурентноспроможного педагога в умовах глобалізації інформаційного простору»
|
30.03-10.04
|
16.03-18.03
|
Обласний навчально-методичний центр освітнього
менеджменту та координації діяльності методичних служб
|
24
|
Учителі світової
літератури, інтегрованого курсу «Література» та російської мови
Проблема: «Навчально-методичне забезпечення та
інформаційно-технологічний супровід викладання світової літератури та
російської мови»
|
30.03-10.04
|
16.03-18.03
|
Науково-методична лабораторія гуманітарно-естетичних
дисциплін
|
25
|
Учителі англійської мови
Проблема: «Диференціація та індивідуалізація процесу
навчання іноземної мови»
|
30.03-10.04
|
16.03-18.03
|
Науково-методична лабораторія іноземних мов та
міжнародних освітніх обмінів
|
26
|
Вихователі-методисти дошкільних навчальних закладів
Проблема: «Особливості професійної підготовки
вихователів-методистів дошкільних навчальних закладів до реалізації Базового
компонента дошкільної освіти»
|
30.03-10.04
|
16.03-18.03
|
Кафедра дошкільної та початкової освіти.
|
27
|
Завідувачі дошкільних навчальних закладів
Проблема: «Педагогічні інноваційні технології в сучасній
дошкільній освіті: здобутки та перспективи»
|
30.03-10.04
|
16.03-18.03
|
Кафедра дошкільної та початкової освіти
|
28
|
Практичні психологи
Проблема: «Організаційні та
методичні засади удосконалення професійної діяльності практичного психолога»
|
30.03-10.04
|
16.03-18.03
|
Обласний навчально-методичний центр психологічної служби
системи освіти
|
29
|
Керівники навчальних закладів (директори шкіл, заступники директорів
з навчально-виховної та науково-методичної роботи), які викладають природничі
дисципліни (географія, хімія, біологія, природознавство)
Проблема: «Компетентнісний підхід до викладання предметів
освітньої галузі «Природознавство». Організаційно-педагогічні засади розвитку
загальноосвітнього навчального закладу»
|
30.03-17.04
|
16.03-18.03
|
Обласний навчально-методичний центр освітнього менеджменту
та координації діяльності методичних служб
|
30
|
Учителі української мови і літератури
Проблема: «Реалізація компаративної змістової лінії
Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти: основи
теорії і практики»
|
14.04-24.04
|
30.03-01.04
|
Науково-методична лабораторія гуманітарно-естетичних
дисциплін
|
31
|
Учителі математики
Проблема: «Організаційно-методичний супровід викладання
математики в класах з поглибленим вивченням предмета. Робота зі здібними та
обдарованими учнями»
|
14.04-24.04
|
30.03-01.04
|
Науково-методична лабораторія природничо-математичних
дисциплін
|
32
|
Учителі інформатики початкової та основної школи
Проблема: «Науково-методичні засади реалізації курсу
інформатики за новими Державними стандартами початкової загальної освіти та
базової і повної загальної середньої освіти»
|
14.04-24.04
|
30.03-01.04
|
Науково-методична лабораторія інформатики та
інформаційних технологій навчання
|
33
|
Учителі англійської мови
Проблема: «Комплексна
реалізація діяльнісного, комунікативного та соціокультурного підходів до
вивчення іноземної мови»
|
14.04-24.04
|
30.03-01.04
|
Науково-методична лабораторія іноземних мов та
міжнародних освітніх обмінів
|
34
|
Учителі музичного мистецтва, які викладають предмети освітньої галузі
«Мистецтво» (музичне мистецтво, мистецтво, художня культура)
Проблема: «Інноваційні освітні технології викладання
предметів освітньої галузі «Мистецтво» в процесі реалізації Державного
стандарту базової і повної загальної середньої освіти»
|
14.04-24.04
|
30.03-01.04
|
Науково-методична лабораторія гуманітарно-естетичних
дисциплін
|
35
|
Вихователі спеціальних шкіл, шкіл-інтернатів, дитячих будинків,
центрів соціально-психологічної реабілітації та дитячих будинків сімейного
типу, чергові з режиму шкіл соціальної реабілітації
Проблема: «Теоретико-методологічні основи виховання творчої
особистості школяра»
|
14.04-24.04
|
30.03-01.04
|
Кафедра педагогіки, психології і корекційної освіти
|
36
|
Учителі історії, які викладають предмети освітньої галузі
«Суспільствознавство»
Проблема: «Науково-методичне забезпечення предметів освітньої галузі
«Суспільствознавство» в контексті профілізації старшої школи»
|
20.04-30.04
|
06.04-08.04
|
Науково-методична лабораторія суспільствознавчих
дисциплін
|
37
|
Керівники навчальних закладів (директори шкіл, заступники директорів
з навчально-виховної та науково-методичної роботи)
Проблема: «Контрольно-аналітичне управління
соціально-педагогічними системами»
|
05.05-15.05
|
20.04-22.04
|
Обласний навчально-методичний центр освітнього
менеджменту та координації діяльності методичних служб
|
38
|
Учителі фізики, астрономії та природознавства
Проблема: «Упровадження інноваційних технологій і методів
викладання фізики, астрономії та природознавства»
|
05.05-15.05
|
20.04-22.04
|
Науково-методична лабораторія природничо-математичних
дисциплін
|
39
|
Учителі фізичної культури
Проблема: «Шляхи удосконалення фахової компетентності
вчителя в контексті впровадження Державних стандартів початкової загальної
освіти, базової і повної загальної середньої освіти освітньої галузі
«Здоров’я і фізична культура»
|
05.05-15.05
|
20.04-22.04
|
Науково-методична лабораторія фізичної культури, спорту і
захисту Вітчизни
|
40
|
Керівники гуртків декоративно-прикладного мистецтва
Проблема: «Інноваційні підходи до формування базових
компетентностей вихованців у гуртках декоративно-прикладного мистецтва»
|
05.05-15.05
|
20.04-22.04
|
Науково-методична лабораторія виховної роботи і
формування культури здоров’я
|
41
|
Учителі початкових класів
Проблема: «Створення розвивального середовища на уроках в
початковій школі»
|
05.05-22.05
|
20.04-22.04
|
Кафедра дошкільної і початкової освіти
|
42
|
Учителі географії та природознавства
Проблема: «Сучасний урок географії та природознавства в
контексті компетентнісного навчання»
|
18.05-29.05
|
04.05-06.05
|
Науково-методична лабораторія природничо-математичних
дисциплін
|
43
|
Учителі трудового навчання (обслуговуючі види праці)
Проблема: «Актуальні питання методики підготовки та
проведення уроку трудового навчання. Особливості навчання сучасних технік
обробки матеріалів»
|
18.05-29.05
|
04.05-06.05
|
Науково-методична лабораторія економіко-технологічних
дисциплін
|
44
|
Вихователі дошкільних навчальних закладів
Проблема: «Професійна компетентність суб’єктів освітнього
простору дошкільного навчального закладу: проблеми та шляхи їх вирішення»
|
18.05-29.05
|
04.05-06.05
|
Кафедра дошкільної та початкової освіти
|
45
|
Бібліотекарі навчальних закладів
Проблема: «Теоретичні і практичні аспекти становлення і розвитку бібліотеки як
інформаційного центру навчального закладу»
|
18.05-29.05
|
04.05-06.05
|
Науково-методична лабораторія виховної роботи і формування
культури здоров’я
|
46
|
Учителі початкових класів
Проблема: «Особливості роботи вчителя в умовах реалізації
Державного стандарту початкової загальної освіти»
|
25.05-12.06
|
11.05-13.05
|
Кафедра дошкільної та початкової освіти
|
47
|
Учителі
образотворчого мистецтва, художньої культури та керівники гуртків навчальних
закладів
Проблема: «Особливості реалізації програм предметів
«Образотворче мистецтво», «Мистецтво»,
«Художня культура» та розвиток творчих здібностей учнів у гуртковій роботі»
|
02.06-12.06
|
18.05-20.05
|
Кафедра дошкільної і початкової освіти
|
48
|
Вихователі дошкільних навчальних закладів
Проблема: «Організаційно-педагогічні умови інклюзивного
навчання і виховання дошкільників»
|
02.06-12.06
|
18.05-20.05
|
Кафедра дошкільної та початкової освіти
|
49
|
Вихователі груп продовженого дня загальноосвітніх навчальних
закладів
Проблема: «Розвиток творчих здібностей школярів у процесі
реалізації проектної технології»
|
02.06-12.06
|
18.05-20.05
|
Науково-методична лабораторія з інклюзивного та
інтегрованого навчання
|
50
|
Учителі-дефектологи спеціальних та загальноосвітніх шкіл-інтернатів,
спеціальних шкіл
Проблема: «Формування базових компетентностей у вихованців
спеціальних навчальних закладів»
|
02.06-12.06
|
18.05-20.05
|
Кафедра педагогіки, психології та корекційної освіти
|
51
|
Заступники директорів шкіл з виховної роботи, педагоги-організатори
Проблема: «Розвиток виховної системи навчального закладу в
контексті формування ціннісних орієнтацій особистості»
|
15.06-26.06
|
01.06-03.06
|
Науково-методична лабораторія виховної роботи і
формування культури здоров’я
|
52
|
Учителі світової літератури, інтегрованого курсу «Література» та
російської мови
Проблема: «Навчально-методичне забезпечення та
інформаційно-технологічний супровід викладання світової літератури і
російської мови»
|
15.06-26.06
|
01.06-03.06
|
Науково-методична лабораторія гуманітарно-естетичних
дисциплін
|
53
|
Учителі математики
Проблема: «Інноваційні підходи до навчання математики та
можливості їх реалізації»
|
15.06-26.06
|
01.06-03.06
|
Науково-методична лабораторія природничо-математичних
дисциплін
|
54
|
Учителі історії, правознавства, які викладають предмети освітньої
галузі «Суспільствознавство»
Проблема: «Шляхи удосконалення фахової компетентності
вчителя в умовах реалізації Державного стандарту базової і повної загальної середньої
освіти освітньої галузі «Суспільствознавство»
|
15.06-26.06
|
01.06-03.06
|
Науково-методична лабораторія суспільствознавчих
дисциплін
|
55
|
Керівники гуртків музичного профілю, концертмейстери, акомпаніатори
шкіл, дитячо-юнацьких центрів, позашкільних навчальних закладів
Проблема: «Практична реалізація компетентнісного підходу до
розвитку музичної освіти»
|
15.06-26.06
|
01.06-03.06
|
Науково-методична лабораторія гуманітарно-естетичних
дисциплін
|
56
|
Музичні керівники дошкільних навчальних закладів
Проблема: «Розвиток художньо-естетичної культури дітей
дошкільного віку засобами мистецтва»
|
15.06-26.06
|
01.06-03.06
|
Кафедра дошкільної та початкової освіти
|
57
|
Вихователі дошкільних навчальних закладів
Проблема: «Сучасне предметно-розвивальне середовище як умова
повноцінного розвитку дошкільників»
|
15.06-26.06
|
01.06-03.06
|
Кафедра дошкільної та початкової освіти
|
58
|
Учителі трудового навчання (технічні види праці)
Проблема: «Актуальні питання методики підготовки та
проведення уроку трудового навчання. Особливості навчання сучасних технік
обробки матеріалів»
|
10.08-21.08
|
27.07-29.07
|
Науково-методична лабораторія економіко-технологічних
дисциплін
|
59
|
Учителі фізичної культури, керівники гуртків спортивного профілю
Проблема: «Особливості викладання фізичної культури на основі
нової Державної програми «Фізична культура»
|
10.08-21.08
|
27.07-29.07
|
Науково-методична лабораторія фізичної культури, спорту і
захисту Вітчизни
|
60
|
Учителі, які викладають предмет «Основи здоров’я» в 1-9 класах,
безпеку життєдіяльності, та педагоги-тренери, які впроваджують превентивні
проекти в навчальних закладах
Проблема: «Комплексна реалізація діяльнісного та
компетентнісного підходів до впровадження стандартів якості превентивної
освіти»
|
10.08-21.08
|
27.07-29.07
|
Науково-методична лабораторія основ здоров’я, безпеки
життєдіяльності та охорони праці
|
61
|
Учителі загальноосвітніх навчальних закладів, які навчають учнів з
особливими освітніми потребами
Проблема: «Реалізація особистісно зорієнтованого підходу до
навчання дітей з особливими освітніми потребами»
|
10.08-21.08
|
27.07-29.07
|
Науково-методична лабораторія з інклюзивного та
інтегрованого навчання
|
62
|
Вихователі загальноосвітніх шкіл-інтернатів
Проблема: «Теоретико-методологічні основи виховання творчої
особистості школяра»
|
10.08-21.08
|
27.07-29.07
|
Науково-методична лабораторія з інклюзивного та
інтегрованого навчання
|
63
|
Майстри виробничого навчання та вчителі міжшкільних
навчально-виробничих комбінатів, які викладають предмети технологічного
профілю в старшій школі
Проблема: «Особливості викладання технологічних дисциплін у
контексті компетентнісного начання»
|
31.08-11.09
|
17.08-19.08
|
Науково-методична лабораторія економіко-технологічних
дисциплін
|
64
|
Вихователі дошкільних навчальних закладів
Проблема: «Організаційно-методичні засади навчально-виховної
роботи в різновіковій групі дошкільників»
|
31.08-11.09
|
17.08-19.08
|
Кафедра дошкільної та початкової освіти
|
65
|
Учителі математики
Проблема: «Сучасний урок математики в контексті
компетентнісного підходу до навчання»
|
07.09-18.09
|
24.08-26.08
|
Науково-методична лабораторія природничо-математичних
дисциплін
|
66
|
Учителі початкових класів
Проблема: «Компетентнісний підхід до викладання предметів
початкової школи»
|
07.09-25.09
|
24.08-26.08
|
Кафедра дошкільної та початкової освіти
|
67
|
Керівники навчальних закладів (директори шкіл, заступники директорів
з навчально-виховної та науково-методичної роботи)
Проблема: «Управління інноваційними процесами освітнього
середовища навчального закладу»
|
14.09-25.09
|
31.08-02.09
|
Обласний навчально-методичний центр освітнього менеджменту
та координації діяльності методичних служб
|
68
|
Учителі англійської мови
Проблема: «Комплексна реалізація діяльнісного,
комунікативного та соціокультурного підходів до вивчення іноземної мови»
|
14.09-25.09
|
31.08-02.09
|
Науково-методична лабораторія іноземних мов та
міжнародних освітніх обмінів
|
69
|
Учителі української мови і літератури
Проблема: «Оновлення змісту уроку української мови і
літератури»
|
21.09-02.10
|
07.09-09.09
|
Науково-методична лабораторія гуманітарно-естетичних
дисциплін
|
70
|
Викладачі (учителі) інформатики закладів професійно-технічної освіти
Проблема: «Педагогічні особливості організації проектної
діяльності учнів за програмою Intel ® «Навчання для
майбутнього» (версія 10.1)»
|
28.09-16.10
|
14.09-16.09
|
Науково-методична лабораторія інформатики та
інформаційних технологій навчання
|
71
|
Учителі, які викладають предмети освітньої галузі «Природознавство»
(географія, біологія, хімія, екологія, природознавство)
Проблема: «Реалізація можливостей міжпредметних зв’язків під
час викладання природничих дисциплін»
|
28.09-16.10
|
14.09-16.09
|
Науково-методична лабораторія природничо-математичних
дисциплін
.
|
72
|
Учителі математики, фізики, астрономії, природознавства
Проблема: «Реалізація міжпредметних зв’язків під час
викладання предметів фізико-математичного циклу»
|
28.09-16.10
|
14.09-16.09
|
Науково-методична лабораторія природничо-математичних
дисциплін
|
73
|
Учителі початкових класів
Проблема: «Компетентнісний підхід до викладання предметів
початкової школи»
|
28.09-16.10
|
14.09-16.09
|
Кафедра дошкільної та початкової освіти
|
74
|
Учителі світової літератури, інтегрованого курсу «Література» та
російської мови
Проблема: «Модернізація освіти на основі нових державних
програм світової літератури та російської мови»
|
05.10-16.10
|
21.09-23.09
|
Науково-методична лабораторія гуманітарно-естетичних
дисциплін
|
75
|
Учителі, які викладають предмети освітньої галузі «Мистецтво»
(музичне мистецтво, мистецтво, художня культура), керівники гуртків музичного
профілю, концертмейстери, акомпаніатори навчальних закладів
Проблема: «Практична реалізація компетентнісного підходу до
розвитку музичної освіти»
|
05.10-16.10
|
21.09-23.09
|
Науково-методична лабораторія гуманітарно-естетичних
дисциплін
|
76
|
Новопризначені керівники навчальних закладів, директори та заступники
директорів шкіл, які мають стаж роботи на цій посаді до трьох років, резерв
на ці посади
Проблема: «Управління школою за результатами: критерії і
методика оцінки діяльності навчального закладу»
|
19.10-30.10
|
05.10-07.10
|
Обласний навчально-методичний центр освітнього менеджменту
та координації діяльності методичних служб
|
77
|
Учителі української мови і літератури
Проблема: «Компетентнісний підхід до викладання предметів
освітньої галузі «Мови і літератури» в процесі реалізації Державного
стандарту базової і повної загальної середньої освіти»
|
19.10-30.10
|
05.10-07.10
|
Науково-методична лабораторія гуманітарно-естетичних
дисциплін
|
78
|
Учителі історії,
правознавства, які викладають предмети освітньої галузі «Суспільствознавство»
Проблема: «Інноваційні підходи до формування предметних
компетентностей на уроках історії, правознавства та суспільствознавчих
дисциплін»
|
19.10-30.10
|
05.10-07.10
|
Науково-методична лабораторія суспільствознавчих
дисциплін
|
79
|
Вихователі груп продовженого дня загальноосвітніх навчальних
закладів
Проблема: «Розвиток творчих здібностей школярів у процесі
реалізації проектної технології»
|
19.10-30.10
|
05.10-07.10
|
Науково-методична лабораторія з інклюзивного та
інтегрованого навчання
|
80
|
Вихователі дошкільних навчальних закладів
Проблема: «Сучасне предметно-розвивальне середовище як умова
повноцінного розвитку дошкільників»
|
19.10-30.10
|
05.10-07.10
|
Кафедра дошкільної та початкової освіти
|
81
|
Педагоги-організатори навчальних закладів
Проблема: «Упровадження інтерактивних технологій виховання в
систему життєдіяльності учнівського колективу»
|
19.10-30.10
|
05.10-07.10
|
Науково-методична лабораторія виховної роботи і
формування культури здоров’я
|
82
|
Керівники, методисти позашкільних навчальних закладів
Проблема: «Формування базових компетентностей вихованців
позашкільних навчальних закладів»
|
02.11-13.11
|
19.10-21.10
|
Науково-методична лабораторія виховної роботи і
формування культури здоров’я
|
83
|
Учителі географії, природознавства та економіки
Проблема: «Методично-технологічні засади використання
інформаційно-комунікаційних технологій у роботі вчителя»
|
02.11-13.11
|
19.10-21.10
|
Науково-методична лабораторія природничо-математичних
дисциплін
|
84
|
Учителі німецької мови
Проблема: «Стратегічні напрямки розвитку шкільної іншомовної
освіти»
|
02.11-13.11
|
19.10-21.10
|
Науково-методична лабораторія іноземних мов та
міжнародних освітніх обмінів
|
85
|
Керівники навчальних закладів,
які викладають у початкових класах
Проблема: «Наступність в управлінні як умова підвищення
продуктивності освітнього процесу в школі»
|
02.11-20.11
|
19.10-21.10
|
Обласний навчально-методичний центр освітнього
менеджменту та координації діяльності методичних служб
|
86
|
Учителі, які викладають предмети «Захист Вітчизни» (для юнаків) та
«Фізична культура»
Проблема: «Дидактичні засади сучасного уроку захисту
Вітчизни та фізичної культури»
|
02.11-20.11
|
19.10-21.10
|
Науково-методична лабораторія фізичної культури, спорту і
захисту Вітчизни
|
87
|
Учителі початкових класів
Проблема: «Інноваційні підходи до формування ключових,
предметних та міжпредметних компетентностей молодших школярів»
|
02.11-20.11
|
19.10-21.10
|
Кафедра дошкільної та початкової освіти
|
88
|
Заступники директорів шкіл з виховної роботи
Проблема: «Розвиток виховної системи навчального закладу в
контексті формування ціннісних орієнтацій особистості»
|
16.11-27.11
|
02.11-04.11
|
Науково-методична лабораторія виховної роботи і
формування культури здоров’я
|
89
|
Учителі, які викладають інформатику в початковій та старшій школі і
не мають фахової освіти
Проблема: «Науково-методичні засади реалізації курсу
інформатики за новими Державними стандартами початкової загальної освіти та
базової і повної загальної середньої освіти»
|
16.11-27.11
|
02.11-04.11
|
Науково-методична лабораторія інформатики та
інформаційних технологій навчання
|
90
|
Учителі фізики, астрономії, природознавства
Проблема: «Активні методи навчання фізики учнів
загальноосвітніх навчальних закладів»
|
16.11-27.11
|
02.11-04.11
|
Науково-методична лабораторія природничо-математичних
дисциплін
|
91
|
Завідувачі дошкільних навчальних закладів
Проблема: «Педагогічні інноваційні технології у сучасній
дошкільній освіті: здобутки та перспективи»
|
23.11-04.12
|
09.11-11.11
|
Кафедра дошкільної та початкової освіти
|
92
|
Учителі української мови і літератури
Проблема: «Самоосвітні засади удосконалення професійної
компетентності вчителя в умовах інформаційного суспільства»
|
23.11-04.12
|
09.11-11.11
|
Науково-методична лабораторія гуманітарно-естетичних
дисциплін
|
93
|
Учителі історії, які викладають предмети освітньої галузі
«Суспільствознавство»
Проблема: «Сучасний урок. Формування предметних компетентностей
учнів у процесі викладання предметів освітньої галузі «Суспільствознавство»
|
23.11-04.12
|
09.11-11.11
|
Науково-методична лабораторія суспільствознавчих
дисциплін
|
94
|
Учителі біології, екології та природознавства
Проблема: «Мотивація пізнавальної активності учнів як засіб
підвищення ефективності навчально-виховного процесу»
|
30.11-11.12
|
16.11-18.11
|
Науково-методична лабораторія природничо-математичних
дисциплін
|
95
|
Учителі математики
Проблема: «Компетентнісний підхід до викладання математики в
процесі реалізації Державного стандарту базової і повної загальної середньої
освіти»
|
30.11-11.12
|
16.11-18.11
|
Науково-методична лабораторія природничо-математичних
дисциплін
|
96
|
Практичні психологи та соціальні педагоги
Проблема: «Інноваційні підходи до організації соціально-психологічного
супроводу навчально-виховного процесу»
|
30.11-11.12
|
16.11-18.11
|
Обласний навчально-методичний центр психологічної служби
системи освіти
|
97
|
Керівники гуртків соціально-реабілітаційного та гуманітарного
напрямів (КВК, інтелектуальні ігри,
євроклуби,
клуби громадянського спрямування, дитячі парламенти, театральні
гуртки)
Проблема: «Формування ціннісних орієнтацій особистості як
основа її життєвої позиції та розвитку громадянського суспільства»
|
07.12-18.12
|
23.11-25.11
|
Науково-методична лабораторія виховної роботи і
формування культури здоров’я
|
98
|
Учителі фізичної культури
Проблема: «Особливості організації начально-виховного
процесу зі спортивно обдарованими учнями»
|
07.12-18.12
|
23.11-25.11
|
Науково-методична лабораторія фізичної культури, спорту і
захисту Вітчизни
|
99
|
Вихователі дошкільних навчальних закладів
Проблема: «Організаційно-методичні засади навчально-виховної
роботи в різновіковій групі дітей дошкільного віку»
|
07.12-18.12
|
23.11-25.11
|
Кафедра дошкільної та початкової освіти
|
100
|
Учителі світової літератури, інтегрованого курсу «Література» та
російської мови
Проблема: «Модернізація освіти на основі нових державних
програм світової літератури та російської мови»
|
14.12-25.12
|
30.11-02.12
|
Науково-методична лабораторія гуманітарно-естетичних
дисциплін
|
101
|
Вихователі спеціальних шкіл, шкіл-інтернатів, дитячих будинків,
центрів соціально-психологічної реабілітації та дитячих будинків сімейного
типу, чергові з режиму шкіл соціальної реабілітації
Проблема: «Теоретико-методологічні основи виховання творчої
особистості школяра»
|
14.12-25.12
|
30.11-02.12
|
Кафедра педагогіки, психології і корекційної освіти
|
Немає коментарів:
Дописати коментар